Můj pes Buddy 1997 Online CZ Titulky

★★★★☆

Můj pes Buddy má skóre 7,5 z 10, na základě 6306 recenzí



Josh je jedenáctiletý chlapec, který se se svou maminkou právě přistehoval do zapadlého městečka Fernfield ve státě Washington. Nedávno mu zemřel otec a on se v nové škole a mezi novými, neznámými dětmi cíti právem jako outsider. Je smutný a sám. Na opuštěném basketbalovém hřišti potká psa Buddyho. Je to krásný zlatý retriever. Josh velmi rychle zjistí, že Buddy je šikovný pes a dokonce dokáže zpracovat basketbalový míč a trefit jím do koše. Hraje se poslední zápas celostátního finále školních družstev v basketbalu a Joshův tým prohrává. Trenér potřebuje střídat a poprvé pošle do hry Joshe. V kritickém momentu zápasu vběhne na hřiště Buddy a začnou se dít nevídané věci...

Více informací




Můj pes Buddy 1997 Online CZ Titulky


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Jayquan Anaika
Střih : Fateh Roma
Kamera : Llewelyn Georgia
Kostýmy : Lenya Hermione
Hlavní role : Jeorgia Boston
Produkce : Frankee Kumari

Původní název : Můj pes Buddy
Délka : 153 minut
Země : Austrálie
Žánry : erotický - Komedie, Rodinný, Drama
Jazyk : zuluština (zu)
Scénář : Zafar Martinas
Režie : Jennefer Nuriya

Výroba a distribuce
Distribuce : TEN100
Produkční společnosti : HBO Entertainment
Tržby : 16 874 981 USD
Informace o vydání : 27. březen 1981
Rozpočet : 49 936 718 USD

Související zprávy

Můj pes Buddy Air Bud 1997 Č ~ Josh velmi rychle zjistí že Buddy je šikovný pes a dokonce dokáže zpracovat basketbalový míč a trefit jím do koše Hraje se poslední zápas celostátního finále školních družstev v basketbalu a Joshův tým prohrává

Air Bud Můj pes Buddy Aukro ~ Air Bud Můj pes Buddy Josh je jedenáctiletý chlapec který se se svou maminkou právě přistěhoval do zapadlého městečka Fernfield Nedávno mu zemřel otec a on se v nové škole a mezi novými neznámými dětmi cítí jako outsider

Můj pes Buddy Tržby a návštěvnost KINOMANIAK ~ Jaká byla návštěvnost filmu Můj pes Buddy A jaké měl tržby Známe návštěvnost filmu v ČR i v USA

Můj pes Buddy Sleduj filmy online zdarma na ~ Josh velmi rychle zjistí že Buddy je šikovný pes a dokonce dokáže zpracovat basketbalový míč a trefit jím do koše Hraje se poslední zápas celostátního finále školních družstev v basketbalu a Joshův tým prohrává

Můj pes Buddy 2 online ke shlédnutí hd ~ Můj pes Buddy 2 sportovni Můj pes Buddy 2 online stream cz ke shlédnutí v HD rozlišení Český dabing Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení Přehrát online s možností stažení Přehrát Můj pes Buddy 2

Můj pes Buddy 1997 FILMTORO ~ Bude se ti film Můj pes Buddy líbit Přihlas se začni hodnotit a my ti napovíme

Můj pes Buddy 2 Air Bud Golden Receiver 1998 Č ~ V prvom futbalovom zápase sa zraní najlepší obranca družstva a na ihrisko pošlú Josha Beznádejnú situáciu nakoniec zachráni odvážny pes Buddy ktorý zastaví súperov pokus o víťaznú loptu a stane sa členom mužstva

Air Bud Můj pes Buddy ~ Buddy je šikovný a velmi neobvyklý pes Dokáže zpracovat basketbalový míč a trefit se do koše V Joshově škole se hraje poslední zápas celostátního finále školních družstev v basketbalu a Joshův tým prohrává

MŮJ PES BUDDY ~ mŮj pes buddy Úvod Zlatý Retrívr Byl vyšlechtěn v í v Velké BritániiMá hustou vodě odolnou podsadu ívři jsou známí jako vynikající í laskaví výraz v obličeji

Air Bud Můj pes Buddy DVD ~ Nedávno mu zemřel otec a on se v nové škole a mezi novými neznámými dětmi cítí jako outsider Na opuštěném basketbalovém hřišti potká psa Buddyho Josh velmi rychle zjistí že Buddy je šikovný pes a dokonce dokáže zpracovat basketbalový míč a trefit jím do koše


Related Posts:

Disqus Comments